Šaputanja jedne kapi

ponedjeljak, 30.03.2015.

PRIJATELJU

Cega se bojiš?
Prijatelju, pogledaj me!
Ja sam kao ogledalo...
Nemoj me napadati -ja ti nisam neprijatelj.
Nemoj me mrziti - time mrziš sebe.

Prijatelju, život je lijep.
Prijatelju, život je jednostavan.
Prijatelju, život je bogatstvo..
Bogatstvo ljubavi unutar nas,
bogatstvo savršenog mira.

Ne boj se!
Otvori se i pogledaj svijet drugim ocima!
Potpuno je drugaciji, zar ne?

Pogledaj drvo i uživaj u njegovoj snazi.
Prepusti se energiji koja je u svakom tom listu.

Pogledaj pticu!
Ona je slobodna, ona je to što jest.
Leti prostranstvima nebeskim.
Tako nam je blizu, a tako daleko.

Pogledaj cvijet!
Te boje latica što se nježno njišu na vjetru.
Taj miris koji nas smiruje i opija.

Tako je jednostavno, zar ne?

Pogledaj se!
Ti nisi ona ljuta i nezadovoljna osoba
koja se svaki dan gleda u ogledalo.
Ti si predivan!
Ti sjajiš!
Ti si energija drva,
Ti si slobodna ptica,
Ti si prekrasan cvijet koji odiše savršenim mirom.

Prijatelju, pogledaj se!
Ti si ja.
Ja sam ti.
Mi smo od istoga...
Predivni!

30.03.2015. u 19:57 • 8 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



  ožujak, 2015 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Rujan 2015 (4)
Srpanj 2015 (3)
Svibanj 2015 (4)
Travanj 2015 (4)
Ožujak 2015 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

"Voljeti znači prepoznati Sebe u drugome."
Kroz velike životne izazove koji su se pojavljivali u mom mladom životu, naučila sam da smo svi povezani, svi smo dio Istoga, sveprisutne Ljubavi. Tu Ljubav zovem Univerzum i ona je u svima nama.

Ovdje su šaputanja jedne kapi Univerzuma i Univerzuma u jednoj kapi.